Friday, June 13, 2008

harta karun

hari tu aku balik kampung dan belek2 album lama aku. taraaa.... aku jumpa duit kertas lama $1. huhuhuhu... tak sangkaa... tak sangka.... kenangan sungguh nih!

belah belakang: ada lambang bank negara. kijang dan bulan. dan ada lambang hirisan bawang besar. mcm kelakar pulak tengok duit ni.
sebelah depan: apa motif gambar bunga merangkap rama2 kat tengah duit tu yek?
dan taraa..... gambar aku di pagi hari nak ke sekolah tadika. maybe antara minggu2 awal persekolahan (sebab baju masih lawa, tak comot2, bekal air elok tergantung kat bahu, kasut pun bersih).

dari kiri: abang aku (lokman), jiran satu taman (lupa nama), aku, dan azral (jiran depan rumah). aku yg paling muda (5 thn), kecik2 dah ada tiga bodyguards. heh heh. patutla takde sapa berani kacau aku.

[more sign reading]

dalam post aku dulu ada aku letak several sign readings by adik. this is more. (klik here)

NO hantuk kepala kat orang. NO parking moto atas kereta.
NO bunuh nyamuk.

abang Iman dah pandai sikit. dia tanya aku 'sumbang' tu apa. aku kata perbuatan yg tak baik. dia kata sambil muka dia dekat2 dgn aku, 'mcm ni tak baik ke?'. aku jawab, 'ha'ah'.

6 comments:

  1. e'eh, your face masa kecik nampak macam ayu la... haaa

    ReplyDelete
  2. amboi...sampai 3 org body guard tu!!

    ReplyDelete
  3. passerby: no... ayu macam aku.. kalau aku pakai tudung, sure bertambah ayu.

    ReplyDelete
  4. no hantuk kepala? hahahah
    (eehhhmmm, tak jadi lah projek, anyway tq utk emel)

    ReplyDelete
  5. nampak ayu laa.. tak nampak akak

    ngehehehe

    ps: duit tu klu dapat jual kat collectors item.. waa

    ReplyDelete
  6. paaserby> cute kan? heh heh.

    muadz> heh heh heh. jgn berani kacau aaa...

    taiko> jeles la tu. hi hi.

    maksu> tak baik tau, hantuk kepala kat org. nanti sakit kepala. hu hu hu.

    wan> duit tu nak simpan lagi 100thn. lagi bertambah nilainya. heh heh. berangan. tu pun kalau masih ingat simpan kat mana.

    ReplyDelete