Wednesday, August 09, 2006

JB revisited

heh heh. morning y'all. i'm still here in JB. tgh hari ni plan nak makan mee rebus, tauhu bakar, jalan-jalan kat dataran dan danga bay.

pukul berapa ni?semalam zahra bawak gi jusco tebrau. on the way tu dapat la tengok kiri kanan. takde la banyak sangat yang berubah. aku masih boleh cam taman sri amar dan kg. melayu majidee. heh heh. sampai kat jusco, pergi makan one-pot rice. ingatkan sikit seciput jek, rupa-rupanya banyak! tak habih pun aku makan. maybe dia guna pot tin susu kot untuk sukat beras. dah le tambah side-dishes dimsum dua jenis. kenyang giler, sampai senak perut!

thanks zahra! jumpa kau lain kali, insyaALLAH.

11 comments:

  1. aku pun seronok dpt jumpa kau... lain kali dtg lah lagi... next visit, aku bawak ke The Zon plak... timakasih jugak kerana belanja aku makan dengan kenyang giller sampai senak perut... next day tak yah b'fast pun...

    ReplyDelete
  2. apa yang best pun kat JB? treffik jem je!

    ReplyDelete
  3. alah, taiko macam tempat lain tak jem...hehehe...

    ReplyDelete
  4. traffic jam? kau lalu salah kawasan tuh... yg kau lalu tambak johor tu buat pe... cuba lalu kawasan aku, skudai... tak jem punyer.... ces.. belagak sungguh org puchong nih....

    ReplyDelete
  5. hehehhe... orang JB defend gegiler!! hehehhe... go JB go!

    ReplyDelete
  6. bukan apa, saya org KL yang dok JB, saya rasa apalah sangat jem kat JB ni jika dibandingkan dgn KL....pastu yang gi jalan lain tu, napenyer...saya pun org skudai...

    azq: jangan marah beb, saja nak provoke taiko...

    ReplyDelete
  7. hahahah.. dun worry, aku backing org JB punyer...

    sapa tau buat mee rebus johor? aku nak try masak ler...

    ReplyDelete
  8. aku tak pernah jem pun.. ko pehal ni jam ni taiko.. semayang subuh tak? hahaha

    ReplyDelete
  9. Cool blog, interesting information... Keep it UP » »

    ReplyDelete