Wednesday, December 11, 2013

Saje nak berblog hari ni sbb tarikh cantekk 11/12/13

Hahahah... Boleh???

Ada beberapa perkara yg aku nak coretkan di sini.. Yg pertama 'ofkoz' pasal si kecik mat hanif... Haaa... Sedar tak sedar dah nak masuk 7 bulan dah budak ni.. Keje dia ialah berguling2 sana sini, jilat lantai, dan masukkan segala mende yg dpt dicapai ke dlm mulut.

Oh, betapa aku lupa sungguh renyah jaga budak kecik. Kena sentiasa perati, kejap nak susu, kejap nak dukung, kejap nak tido, kejap kencing/berak.. tapi bila dia senyum dan gelak, ahhh... Comellllnyerrrrr!!!! Mcm nak gigit2 aje!! Gerammmm

Eh tadi mcm nak cakap beberapa perkara kan? Hehehe.. Nampaknya perkara lain2 tu, aku tulis lain kali lah... Hahahah... *Lemau*

2 comments:

ellerq said...

hahaha...

ye ye oo je ingatkan kot byk benor nak cerita. tp x pe, yg penting ko update pada tarikh cantek nih hahaha...

p/s geram tgk anak ko nih...rasa nak cubit!!

Azlinda Azlan said...

heheheh... semangat lebih