Saturday, September 29, 2012

Terbang

Malam tadi, tengah2 aku syok tido & bermimpi, tetiba masa dalam mimpi tu aku sedar yg aku sedang bermimpi. Yup, macam dapat ilham gitu, 'eh, ini aku tgh mimpi' and suddenly I became very2 conscious! The feeling is weird but it's kinda liberating, and I decided I wanna fly away, there & then! Yup, aku bayangkan aku adalah ironman (heh heh... But without those iron suit) dan badan aku jadi ringan dan terus terbang ke langit mendung (dlm mimpi tu cuaca mendung, or it it at night? Am not so sure), dan boleh terbang menembusi bangunan pulak tu! Wah, bukan setakat terbang, aku boleh jadi halimunan jugak! Dan akhirnya aku berhenti sbb aku rasa gayat! Harharhar.. Lepas tu aku pun terjaga... Gitulah ceritanya :D

I've read that u truly can control ur dream. Pegi google 'how to lucid dreaming'. Siap ajar step by step lak tu! Hahhaah... Tak kose la aku nak kontrol2 mimpi ni.. But I love to have another flying session again.. Exhilarating! 

No comments:

Post a Comment