Saturday, September 15, 2012

Plan for 2moro

Fuh! Hari ni dah terlebih makan! Nasib baik le raya setahun sekali, kalau banyak kali mau gemok2 belaka rakyat malaysia ni... Heh heh

Tgh hari tadi pegi jemputan kat rumah kawan sekolah, Yana. Yana ni my partner masa F5, she's so caring & skema u just got to love her! Sedar tak sedar, dah 18thn kita berkawan.. 18yrs since we left school, serius dah tua! Hihihi... Ye la, anak masing2 pun dah besar, kalau dulu sibuk mengendong baby sana sini, skrg anak2 pun dah pandai ambik makanan & minuman sendiri. Heh heh..

Rumah ke-2 plk rumah bos aku, dia & his wife buat kenduri doa selamat utk pergi mengerjakan haji. They are a very nice couple, aku doakan semoga mereka dapat haji yg mabrur, dan hidup bahagia sekeluarga selamanya... Aaminnn..

Rumah ke-3 plk rumah kawan husband aku. Memula plan taknak ikut sbb sakit kepala (makan mcm2 ginilah..), tapi dah alang2 tu, terus je la pergi... Fuh, kat rumah ni yg buat aku serba salah, tak makan kang, kecik lak ati tuan rumah. Kalau makan kang, senak plk perut... Iysk... Last2 aku jamah2 la jgk sikit2, sambil mintak maaf kat perut sendiri agar jgn merajuk kena kerja lebih masa hari ni memproses makanan.. Maaf ye perut..

Besoknya aku plan nak setelkan basuh baju sekolah, kemas almari baju, pegi jemputan rumah kawan (nasib baik sebuah rumah aje), dan nak jahit manik kat baju kurungku... Hihihi... Minggu depan aku ada dinner, bagi bling2 sikit kat baju itu :D

No comments:

Post a Comment