Wednesday, August 17, 2011

antara chong wei dan gigi ayu

Ahad yg lepas mesti ramai yg tercongok depan tv menonton final badminton WC2011, kan? Aku pun. Tapi aku takleh nak konsentret. Si Ayu sibuk dengan gigi dia yg dah goyang (lagi sikitttt je nak tercabut). Aku nak tolong cabutkan, dia takmo. Kecohnya yg lebih, kejap ngadap cermin belek gigi, kejap terguling2 atas katil, kejap merengek kat aku cakap giginya sakit.

Last2 aku ikatkan benang kat gigi dia, suruh dia tarik benang tu kuat2 sambil bagi dia kata2 motivasi yg penuh dgn unsur2 ugutan *heh heh*.. Tak lama lepas tu, entah apa yg si Ayu tu termenung (atau baca jampi?) kat bilik, tiba2 dia jerit bagitau dia dah berjaya cabut gigi sendiri. Yey, berjaya!
Peace kat Chong Wei, bcoz Ayu won her fight over sebatang gigi! heheheh...

Dan, tahniah jugak kat Lee Chong Wei, walaupun tak dapat jadi juara, tapi dia bermain sungguh2. Perlawanan yg sgt menarik!


4 comments:

  1. laaa... ayu beraya dgn gigi rongak lah. hehehe

    ReplyDelete
  2. nasib baik belah bawah, boleh cover lagi... heh heh...

    ReplyDelete
  3. agak tembam ayu bila gambar dekat camni.. hehehe

    ReplyDelete
  4. Ayu the Tembam-man :D dah sama besar dgn abang2 dia...

    ReplyDelete