Monday, February 23, 2009

GENG

aku tak reti review filem. tapi, aku bagi 5 bintang kat cerita GENG sebab berjaya membuat si iqbal duduk diam dalam panggung wayang sampai cerita tu habih. syabas GENG! semoga terus maju dan berjaya buat filem animasi yg lebih hebat selepas ini.

iqbal is a restless boy. kecuali kalau dia tekun melukis. jadi, aku berasa sungguh kagum bila dia langsung tak bangun sepanjang cerita GENG itu. cuma bila part GENG kena kejar dgn monster, ular dan lintah gergasi , dia bisik kat aku kata nak balik, dah malam. heh heh. lepas tu aku rasa degup jantung dia punyalah laju - dug dab dug dab. pada dia mmg dah saspen giler agaknya. heh heh.

4 comments:

  1. ade tak org bwk baby umur 1 tahun masuk cinema tengok cite tu? huhu nak tengok tapi baby cam susah nak diam je dlm wayang. terpakse la tunggu Geng 2 or Geng 3 baru leh bawak dia masuk wayang.

    ReplyDelete
  2. maksu tak leh tgk wayang, mcm tak konfiden jer nak bawak baby w sekarang, mungkin kena tunggu lagi 3, 4 tahun. sekarang kasik dia tengok zombi kg pisang jer ler :(

    ReplyDelete
  3. sis, i dah tengok...best best..masalahnya budak dok concentrate, i lak yg terkekek2 gelak...hehe best best best...

    kiranya menjadilah penangan GENG!

    ReplyDelete
  4. suhana> takut baby tu menangis je nanti, sbb bunyik dia pun agak bising jugak la...

    maksu> zombi kampung pisang pun boleh, lebih kurang je ceritanya sbb ada hantuuu....

    bot> best kan? hehehhehehe.. apa motif ayam tu? nak bagi orang eksiden ke apa?

    ReplyDelete