Friday, August 08, 2008

08.08.08

heh heh.. saje je aku nak blog hari ni. nombor cun tu. lagipun hari ni kan hari perasmian olimpik di beijing. manalah tau kot2 masa aku tahan teksi, aku dapat naik 'teksi tunai', dia tanya lak soalan ni, konfem boleh jawab. dapat ler aku duit huhuhuhu... syoknya..

happy birthday to my dearest hubby. 040808. celebrate kat midvalley tengok batman. pandai waiter tu bagi order nombor 77 kat kitorang. heh heh.

ini ayu tengah gunting rambut, buat slope kat belakang sebab kena jangkit kutu kat taska. dengan kepala-kepala aku sekali rasa gatal, macam terasa2 ada mende merayap2 kat celah rambut. eiiii... geli geleman dibuatnya. habis rambut bebudak ni aku sental dgn syampu kutu, lepas tu turn aku lak cuci rambut dgn syampu kutu. pedih kulit kepala aku. baunya pun tengik! tak kisah la kutu tu ada atas kepala aku ke tak, aku dah psycho giler dah. aku bantai je syampu. eiiii..... geli geleman bila ingat balik.

ayu tanya kehairanan, sambil usap belakang tengkuk dia, 'apesal ayu boleh buat camni, omi?' heh heh heh. dia rasa janggal la tu.

pose istimewa dgn rambut baru. entah apa hal minah ni.

adik dah rajin menulis dan melukis. kalau korang terer, korang baca la sendiri.

mama & mokde layan ais kacang spesel kat kg melayu majidee. aku order mee rebus as usual kalau balik johor. dan otak-otak. i'm home.

ini irfan, baru masuk 3 bulan. tapi dia dah start meniarap umur 2bulan setgh. mmg terer.

12 comments:

  1. It could give you more facts.

    ReplyDelete
  2. hehe
    kalau tak jln shampoo kutu tu
    try minyak tanah
    ni petua nenek yang kasi

    ReplyDelete
  3. heheheh terer nye adik...

    boleh tulih terbalik..

    bukan senang tuh...

    ReplyDelete
  4. huhuhu irfan mmg terer, baby fahim pun meniarap masa umo 5 bulan :)

    hepi besday taiko... moga rezeki bertambah, bercambah semua.

    adik tu kan, tulis cam pakai mirror kan. spesel tu.

    ReplyDelete
  5. saba je lah...serangan kutu...ahaks, biasalah tu.

    ReplyDelete
  6. jo> huhu... minyak tanah lagi tengik! mau seminggu baru hilang baunya tu.

    muadz> dia tulis dari kanan ke kiri. ni dah improve gak la sebab mula2 dulu dia tulis huruf terbalik atas ke bawah, bawah ke atas. 'M' jadik 'W', 'W' jadik 'M'.
    pening... pening...

    wan> tengok le badan dia, kudut tapi memanjang. lasak sgt... tak sempat pipi nak jadik tembun mcm fahim.

    maksu> itulah pasal, malas nak ngulit rambut si ayu, terus hantar kedai trim rambut. ayu suka, dia kata mcm mawi. sabo je la.

    ReplyDelete
  7. aku dulu masa kecik2.. asal kena kutu jer, mak aku hantar pegi perm rambut. jenuh siakk nak tunggu.. haihh

    ReplyDelete
  8. ish..alergik tul dgn kutu2 nie.. penah skali terjangkit dr sepupu2 yg kecik.. rasa nak botakkan jer rambut..

    ReplyDelete
  9. ateen> kelas la kau... perm rambut tu. heh heh.

    has> eiiii... geli gelemannn...

    ReplyDelete
  10. isk.. apsal anak kau tulis terbalik nih? kau le ngajor nih....

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete