Tuesday, October 09, 2007

pre-raya1428H

aku suka raya! iman pun suka jugak, sebab dia nyanyi lagi kenangan terindah mcm ni.. 'aku yang lemang tampamuuu....' heh heh..

baju raya ayu dah siap aku jahitkan manik2 kat keliling leher dan hujung lengan. walaupun nampak mudah, tapi lenguh gak tengkuk aku menjahit manik dia yg halus2 tu. baju aku lak masih dlm proses. harap2 sempat siap. aku biasalah buat mende2 last minute ni.. :p

ok, checklist raya: hari rabu malam kena setelkan basuh baju. hari khamis malam kemas baju dan kemas rumah. pagi jumaat chow balik kampung. oh, kasut ayu & adik tak beli lagi. lupa pulak kereta yang dah kotor giler luar dalam - kena basuh dulu bersih2.

barang2 penting: susu dugrow 3+ kena bawak 1 paket extra. ubat batuk, demam dan selsema dah ambik kat klinik semalam. diapers ayu dah beli.

hmm.. itu je kot... sempoi je raya tahun ni... nanti, kalau ada sesapa buat openhouse ke, closehouse ke, yang penting ada makan-makan, jemputlah kitorang yek... heh heh... selamat beraya!

3 comments:

  1. balik ner? salam syawal buat azq sefamily... semoga heppi heppi selalu

    ReplyDelete
  2. maksu> tahun ni raya kat kl, lepas tu baru balik johor... heh heh...

    wan> yup, i'm here! tapi perasan masih bercuti raya lagi... :)

    ReplyDelete