Tuesday, January 03, 2006

2006's here

mengantuk giler hari ni... sampai pening pulak kepala... mlm tadi, dalam pukul 2 pagi adik muntah melambak atas katil.. badan dia panas.. emergency punya pasal, terpaksa guna ubat bontot bagi suhu badan dia normal balik.... sorry la dik, ni kecemasan, sapa suruh taknak makan ubat demam... hmmm...

lepas tu, macam takleh tido pulak... dah le berhimpit-himpit beramai-ramai satu tilam... tetiba sedar je dah pagi... ayooo.... mengantuk... malas nyer nak pegi keje, kalau boleh apply halfday, memang dah apply dah hari ni.... tapi, apakan daya.. halfday leave telah pun dimansuhkan.... too bad.

4 comments:

  1. kesian mummy sorang ni. banyak sacrifice waktu tidor. aku ...kalau tak bleh tido pun sebab ade org snoring :P heh

    ReplyDelete
  2. sacrifice kemende! aku yang mengelap muntah budak tu. Nak harap azq, tengok muntah anak aku pun dia nak muntah. Masa mengandung dulu takde pulak muntah-muntah. Cirit birit pernah la.

    ReplyDelete
  3. Heh. Azq. kalau aku pun same kot dengan ko. tak nak le lap muntah .. uwekkkk..uwekk.. eeeyek.

    ReplyDelete
  4. heheheheh... ha'ah, aku mmg takleh tahan bau muntah, dgn aku2 sekali nak muntah... bluwekkkk... kalau budak2 berak or cirit2 takpe, aku buleh setelkan... but not muntah!! bau masammmm uwekkk.. uwekkk...

    ReplyDelete