Saturday, March 02, 2013

Done with sem 2

Fuhhhh... Habis pun sem 2, setel dah exams for final paper pagi tadi... Boleh la aku pregnant & beranak dgn aman sekarang... Heh heh..

Kalau masa pregnant sebelum ni, aku elakkan minum kopi O atau neslo kesukaan aku, sebab nak kurangkan kafein dalam badan.. Tapi pregnancy kali ni, kopi O mmg wajib pagi2 minum secawan, dan malam secawan gak... Habis tu, nak study punya pasal... Kalau tak pekena kopi O, membuto ajelah keje aku kat ofis dan kat rumah.... Neslo? aku minum sekali sekala, aku tak tahan dgn nescafe, itu minum secawan pun boleh jaga sampai besok, boleh kena insomnia dibuatnya..

Oh, now that i've done my exams & all, aku nak kena list apa barang2 baby yg nak beli. Baju mmg wajib la, but not baby cot... Car seat kena beli... Hmmm apa lagi yek? Apa yg wajib ada???

Oh, am embarking an important journey next week, jika takde aral melintang, insyaAllah aku & husband nak pegi umrah... Semoga Allah permudahkan urusanku ini.... 

2 comments:

  1. Azeq, bleh ke pg umrah time preggy? Kalu haji konfem takleh la. Apa2 pun hope all will go well later! Tak sabar nk visit new baby :) biler due?

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah takde masalah, tapi kena sediakan surat sokongan doktor kata yg kita ni fit to travel & buat umrah..

    aku due awal june.. saspen saspen.. heh heh...

    ReplyDelete