Thursday, December 18, 2008

khamis, 18DEC08

pagi tadi aku pergi SK Cyberjaya, beli buku utk Iman. sekolah akan bermula pada 5 Jan 2009 (bday abang aku). aku diberitau, pada hari tersebut, satu peperikasaan akan diadakan utk saringan kelas. bila aku dengo je dia sebut 'peperiksaan', terus perut aku memulas2. mcm aku pulak yg kena ambik exam tu. huhuhuhu... *relax mommy... tarik nafas.. hembusss... your time is so over.. kali ni giliran anak2 pulak*

hari ini, genaplah seminggu bapak aku meninggal dunia. Alfatihah utk arwah. kami semua redha dgn pemergiannya. we found peace together towards the end of his life.

'(iaitu) orang2 yang apabila mereka ditimpa musibah (malapetaka), mereka berkata: inna lillahi wa inna ilaihi raji'un. (bahawa sesungguhnya kita kepunyaan Allah dan kita akan kembali kepadaNya)'. (al baqarah:156)

7 comments:

  1. patut lah lama ko diam. am sorry for your lost. takpe.. masih boleh doakan for arwah lagi. :)

    ReplyDelete
  2. Takziah.

    Tapi kenapa perut kau memulas ek? Memang natural ke ibu2 akan rasa camtu? Hehehe.. Michiko blom masuk sekolah lagi, takde pengalaman lagi.. :p

    ReplyDelete
  3. Azq, i didnt know! Takziah on your loss :( huhu.. Al-fatihah.. hang in there, k!

    ReplyDelete
  4. maksu> terima kasih.

    ira> TQ.
    btw, aku rasa aku phobia la dengar 'perkataan' itu.

    yatie> thanks yatie.

    anon> thanks.

    ReplyDelete