Wednesday, May 05, 2010

spek baru..

.. ini adalah hadiah aku kepada diri ku sendiri sempena menyambut birthday tahun ini. Haaaa... amacam? ok tak? Kali ni aku terpengaruh lalu memilih kanta carl-zeiss. Promoter tu beria-ia promote kanta ni, katanya lebih jelas dan berkualiti. Masa aku gi ambik, dia suruh aku compare spek mata lama dgn baru (power mata tak bertambah, cuma spek lama tu dah bercalar2. Lebih dua tahun pakai, mahu nyer tak calar balar).

Haaa... part ni aku ada sedikit konpius. Spek lama aku dah le berminyak2, kelabu2 sikit dan calar2, tak aci la kan kalau dibandingkan dgn spek yg baru keluar kedai. Tak kisah la kalau pakai kanta jenis apa sekali pun, betul tak? Sabar je la aku dgn promoter nih...
mata lama tua & mata baru muda :)
*heh.. heh..

6 comments:

  1. pesal gambar spek baru itu macam takde pakai spek langsung je ku tengok?

    ReplyDelete
  2. gambar tu ke miza? hahahha... tu gambar aku dgn si ayu la... aku tulis 'mata lama (aku le tu yg dah tua) & mata baru (ayu baru 5 thn)'. bukan 'spek lama & spek baru'. kuikuikui...

    ReplyDelete
  3. calar sebab jenis plastik ker jenis gelas... maksu ni tak pakai spek, so tak berapa paham konsep spek ni....tahu nak melaram jer dengn spek mata itam, hehehe

    ReplyDelete
  4. kanta jenis gelas, tapi dah terjatuh terhempas terguris... hehehhe..

    ReplyDelete
  5. nak beritahu, tempat merepek tu dah terminate dah, sekarang banyak upset, masalah... apa nak buat... semua pun terpaksa didelete... nantilah slowly entah2 segala benda pun akan hilang :(

    ReplyDelete
  6. maksu> ok maksu, update me if anthing..

    ReplyDelete